Thursday, July 1, 2010

MTV 1st Look Bow wow Stars in "Lottery Ticket"

15 comments:

BOWWOWLOVERx3 said...

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ; IM GOIING TO SEE THISS ; I DOUBT ANYONE UNDERSTANDS HOW MUCH I LOVE SHAD ! OMFGGGGGGGGGGGGGGGG . LOLS . I LOVEEEE YOUUUUU SHAD !

mr.chiakajaylou said...

lol bow barely touched homie....n u forgot like mike and hurricane season....u got hurt in hose too 1-4 bow....come on! lol

lightbrowneyes2 said...

I definitely will be in the theater 8/20 to see this movie. Bow you are truly walking into your destiny. God has given you a talent that is incredible. I love you and support all that you do. Music/Movies Etc..I'm with you all the way. Follow me on twitter PLZ baby boy..Read my tweets & messages 100% positive and uplifting.. God bless you! Luvumuah!!!

❛Privat ✣ Klein❜ said...

Follow me @kleinprivat

❛Privat ✣ Klein❜ said...

Will def have to watch this...

Chelsie said...

im excited to watch it. looks like a nice family movie. and dannng you got knock out.lol

Chelsie said...

and since i gave you a favor follow me @chel_cee :)

TeenGraphixx said...

Deff gonna see tht on tha bday 8/20 . Graphic designer on deckk. Teengraphixx.blogspot.com/ twitter: @aire_graphixx

A'Becca said...

That is a must see.

sexymama4bw said...

Omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ICANNOT WAIT TILL THIS MOVIE HITS THEATERS! IM #1 IN THERE! i love you so freakin much, u just dnt know!!!!!! FINE FINE FINE MMMMMMM DELICIOUS! LUV U BOW

Melynnda said...

can't wait haha you're so funny ..where yoou're ninja skills Bow? lol. it's a must see mos def ...

GulsLBW said...

awww i really cant wait untill August 20th!
the trailer was so good and the video with ice cube too! and now this awww its not fair still have to wait more then a month lol but its all good. i loooove your acting skills! loveuuu

Marie said...

YAY!! MTV showin love, a bit late but better late then never. I've been waiting for this movie since you've been talking about it and giving us updates on your ustream in OCTOBER!!! I can't wait to see this movie! I know it's going to be excellent! Just saw Twilight: Eclipse; I'f I have to choose, its team edward, but lets not get it twisted...TEAM BOW WOW, FOREVER! LOVE YOU

pearsonevelyn24 said...

Cant wait to see u in more movies nd good luck with it! (leading :D)p.s. dat punch at the end was weeaakkk! lol!

SAMANTHAC19 said...

cant wait 2 see this movie and to get his G3 mixtape!!! Shad has the best movies and music!!!

Post a Comment

Bow Wow ' Community

© 2011 BowWow Today. All Rights Reserved. Designed By Brandan Bath