Monday, July 5, 2010

NEW BOW WOW UPDATE!!!

Bow wow Update from Bowwowtv on Vimeo.

33 comments:

lightbrowneyes2 said...

I think you are gr8 babe. You are doing so many positive projects. You are such a blessing. Please follow me on twitter..I sent you dozens of tweets. Check out my twitter page and my tweets. i'm so positive and nothing but love. G3 2 million no doubt...Holla back babe plz and follow lightbrowneyes2 on twitter..God bless love and much prosperity and happiness...luv u muah..xoxoxoxox

Me DP said...

cant wait for the new movie in the g3 yessssssss sirrrrrrrrrrr

lightbrowneyes2 said...

See i'm on top of the game the #1 comment..that's why you have to follow me on twitter..I got you boo...Nothing but love and inspirational tweets from me..I'm older, more mature and i'm simply a fan/follower pure innocent fun..holla at me babe much luv to you and read my tweets put some throw back pics up too..xoxoxoxo lightbrowneyes2 peace..

Me DP said...

oh everyone check out my videos youtube.com/glennlaroy

sexymama4bw aka Rana said...

I love u Bow! Congrats on everything that u have acheived in ur life baby boy! Ur only going 2 continue 2 grow! Like I've been sayin, I can't wait till documentary, g3, and lottery ticket! I've been wit u since day 1, since bounce wit me, and I've just been growing wit u! I'm holding u down, just knw dat! I luv u, God Bless and please please give me my dream come true! An opportunity 2 meet u. The closest I've gotten 2 u was at the celeb bball game in cleveland, I was sittin on the floor and I was waitin 2 get a pic wit u but u didn't take 1 wit me. O well, but I'm not givin up! Please give me my dream! Luv u much, take care!

lightbrowneyes2 said...

Oh yeah The Lottery ticket Aug 20 no doubt. I've been tweeting and posting messages on Fb..We gonna make it number 1 at the box office for sure..G3 2 mill no problem you know you got that..Stay stron and give your mom what she needs to get Shoptasteatl.com up and running for Friday..Plz I want to get my shop on..Your mom is great and she's following me on twitter..hint hint..love you very much Bow and that's straight from the heart. excuse me if i have typing errors trying to post this quick so you can read it..lol

Marie said...

hahaha "Can I put my watch on?" I would LOVE to see you dunk! I can't wait!!! Lottery Ticket, G3 and NBA? HOTNESS! oh yeah, increase my count for the # of times I've watched big sh**...about 50. LOVE YOU

GulsLBW said...

aww all these thing comin up im so excited about it! its gonna be a great year :)
gnr ur so cute, and rico is funny lol

drakelover said...

this nigga is high as hell!!!!!! sorry about that comment but i'm just telling like it is. He is high!!!! smh anywayz looking forward seeing your movie though.

drakelover said...

let me stop this video he looks totally wasted. Lottery Ticket Aug 20th i will see it. Much love though.

Janelle said...

KOUTOUR3 SAYS... "FLY"

sexymama4bw aka Rana said...

Bow i think u was dunk and high doin this post! be honest, u was drunk!lol

drakelover said...

sexymama4lbw you can say that again girl i thought i was the only one who sees this. He's totally wasted. He looks like he just sniffed on some nose CANDY he is HIGH AS HELL!!! I understand Shad is grown now but still he needs to becareful. He got underage fans too after a while they gon do the same thing. Shad needs to watch himself REAL TALK. I'm dead serious.

Niq said...

Congrats Bow!

BabyCakes said...

Happy 4th of July babe!!! and u jus keep on shining...and do ya thanngg..im wit u all the wayy..ily!

Rishawn said...

holla at me www.crackbeatz.com

Queni said...

RESPECT LIL HOMIE!!

Mz.Im2raw said...

I cant wait..

commercialbricks said...

"DMV's Hero (King of DMV)" by Freshaun aka K-Gritty K.o.s.-M.o. aka King of DMV
http://hulkshare.com/x1l0ngax0q7n or www.commercialbricks.wordpress.com

sexymama4bw aka Rana said...

@drakelover LOL we can't stop him! Wish he didn't have 2 smoke. Dnt want him turnin into weezy! Lol he's always high! Not good! But no matter what I love Bow! 4 life!

JoeShort said...

ben holdin it down with you since "bounce with me" and im still bouncing. lol. i love you and your music. keep ya head to the sky because he the one making it all possible:) much love bow.
-Jamie

DymondYoung said...

Hey bow, jus thought id say you doin a great job at all these videos and pretty much everything you do. Comin from ohio (419) i gotta say its good to see someone actually makin it and doin as good as you have been for so long. ive been a fan since i was 10 years old.. 17 now though. seen all your movies listened to all your music. Whenever you come to ohio big homie hit me up! lol preciate you takin time out for your fans, i think your one of the few celebrities who still respect what made them who they are. if anything bow id appreciate it if you'd follow me up on twitter! God bless and keep doin what ya doin G3! - Cole D.

DymondYoung said...

Hey bow, jus thought id say you doin a great job at all these videos and pretty much everything you do. Comin from ohio (419) i gotta say its good to see someone actually makin it and doin as good as you have been for so long. ive been a fan since i was 10 years old.. 17 now though. seen all your movies listened to all your music. Whenever you come to ohio big homie hit me up! lol preciate you takin time out for your fans, i think your one of the few celebrities who still respect what made them who they are. if anything bow id appreciate it if you'd follow me up on twitter! God bless and keep doin what ya doin G3! - Cole D. Twitter = @DymondYoungLBW

FSAS_Ty said...

I kind of miss you on youtube, now you doing twitvids and vimeo! its all good though. you always talking about dropping something fresh or putting something out but when the time comes you don't do it, make sure you put that project together and get it on tv! i want to see it on fuse or mtv BEFORE the next album drops Bow. lol

oh yeah and your video shooting and editing skills are CRAZY! I'm hating. You and JD are good as fuck. One love.

drakelover said...

@sexymama4bow i hear ya, girl this not the only video i saw other videos he does and he always high to me that's totally disrespectful and to me it's not right. You continue to support him but as for me, i'm sorry i'm finished with him. What's make it soo sad i used to be one of his biggest fans. I was the lucky one who got followed by him on twitter. (midwestluvsbow) I gave this nigga too many chances bad enough he fools around wit video hoes, totally turns his back on the midwest, now he's smoking and getting high huh huh. I'm sorry i changed my mind, I'm going to watch his new movie. Until he get his life together, and respect the midwest including his hometown OHIO, grow up, and stop doing DRUGS, he got my full support again until then i'm not going to waste my dollar on him. i'm sorry. But yall continue. Shad Moss will always be in my heart believe that. I'm done.

drakelover said...

right now i'm moving on to Drake, Nicki Minaj, and other Real Rappers. But much luv to him though. Peace.

Quantum/Quece said...

Bow is very motivational. I love seeing young people do shit!!! Get up on my new social networking site! www.yourrude.com we just launched! Help support people doin stuff! follow me @QuantumJones

http://hyesung000.blogspot.com/ said...

Spread of modern civilization, if there is a cause of health and wealth you have you are willing to try it?
Welcome to Learn:
http://sn.im/vemma_usa
Thank you for your time reading, do not give up the chance to even know, know no loss to you!

commercialbricks said...

"Ur Regime Iz Ova" by Freshaun aka K-Gritty K.o.s.-M.o. aka King of DMV
http://hulkshare.com/qd1vtt51r0xh or www.commercialbricks.wordpress.com

commercialbricks said...

Don't Be A Scary, Angry, Hating, and Suffering Bama or Byrd!!!!
CBT has the most POWERFUL movement on da planet!!!!
Get caught up or miss out like da rapture on heavenly ghetto musik!!!!
http://hulkshare.com/CommercialBricks

commercialbricks said...

"CBT Gangsta King" by Freshaun aka K-Gritty K.o.s.-M.o. aka King of DMV (Promotional Single)
http://hulkshare.com/pt4bs56yqb6x

AE said...

Its funny cuz i used to be somewhat infatuated by u when i was younger, but now as i am getting older i see that u is a regular nicca who is tryna do him, and is fortunately stumblin upon success. Well you've inspired me, and i'm a take a break from the frippery things in life and work on my own success, of course on a smaller caliber that yours. I've set my success timeline...I'm a give myself 5 years, and I might just be sayin, hello Shad, nice to meet you and thanx for the inspiration :) wink wink
btw, does lottery ticket also come out in china august 20th? i will be leaving for a semester abroad in china august 19th and will be there for 5 months, just wondering, i will also miss the comeout for greenlight 3...oh well, we'll see where everything at when i return i guess.

M. Daniyal Iqbal said...

SEO Stand For Search Engine Optimization. it most important to Traffic.
Get Free Seo Button and Traffic
Google Bot Visit Button
Yahoo Bot Visit Button
Msn Bot Visit Button
Page Rank
Google Indicator
SEO Monitor
Hits Counter

Post a Comment

Bow Wow ' Community

© 2011 BowWow Today. All Rights Reserved. Designed By Brandan Bath